Friday, 26 August 2011

Aku rindu sgt2 ngn dye...aq dpt rse dye mcm xplukn aq lg...aq dpt rse dye jaOh dr aq...npe msti mcm ni???btOl ke dye syunkkn aq???aq tlalu syukkn dye!!!npe msti dye diam mcm ni???aq plukn jwpn yg ley wat aq puas ati...please jgn wat cmni...please!!!:'(

Saturday, 13 August 2011

YA ALLAH!!!

Ya Allah!!!npe kO wat aq mcm ni???npe msti kO sekse aq???bsr sgt ke slh aq kat kO???aq de prasaan r!!!aq bkn ptOng!!!Ya Allah tlOng aq!!!lmbOtknlh hatinya ya Allah!!! :'(

Friday, 12 August 2011

AKU CINTA KAMU SELAMAYA...

Orang selalu tanya pada diri orang,dia masih sayang orang ke???Orang selalu juga tanya pada diri orang,orang masih layak ke jadi teman hidup dia???Antara nyata dan fantasi,orang tak tahu apa sebenarnya nasib hubungan kita...Orang sayang dia sangat-sangat...Tapi cara dia buat orang keliru samada berbaloi ke sayang orang pada dia???Kadang-kadang cara dia buat orang give up nak pertahankan hubungan kita...Tapi orang betul-betul tak mampu nak berhenti dari cintakan dia...Orang betul-betul tak mampu nak jauhkan diri dengan dia...Orang tak rasa orang boleh terima lelaki lain dalam hidup orang selain dia...Orang cuba kenal dengan lelaki lain lepas dia 'lepaskan' orang...Tapi orang tak mampu nak sayang lelaki tu macam mana orang sayang dia...Kenapa hubungan kita jadi macam ni???Adakah ni dugaan dalam hubungan kita???terlalu banyak halangan yang buat kita jadi semakin jauh...Tapi orang tak pernah rasa jauh dari dia...Orang cuba jauhkan diri dari dia dan bagi ruang untuk perempuan lain dalam hidup dia...Tapi walaupun orang bagi ruang untuk dia,orang rasa tesekse sangat-sangat tengok dia dengan perempuan lain...Orang cuma mampu berdoa supaya ALLAH tetapkan hati dia untuk orang yang betul-betul dia cinta...Orang tak tahu perasaan dia pada orang macam mana...Apa yang orang tahu dari dulu sampai sekarang ialah "AKU CINTA KAMU SELAMANYA"...